پنج شنبه , ۰۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنج‌شنبه, آوریل 25

احضار پرستو صالحی، بازیگر،به اداره نظارت و پیگیری قوه قضائیه به دلیل فعالیت در فضای مجازی

0
978

پرستو صالحی .jpgپرستو صالحی، بازیگر سینما از احضار و بازجویی خود به اداره نظارت و پیگیری قوه قضائیه به دلیل پست‌های اینستاگرامی‌اش خبر داده است.

به گزارش حقوق بشر در ایران , پرستو صالحی، بازیگر تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود از احضار، حضور و بازجویی‌اش در اداره نظارت و پیگیری قوه قضاییه خبر داده است. او گفته است علت احضارش پست‌هایش اینستاگرامی‌اش بوده‌اند. به گفته این بازیگر رفتار احضارکنندگان با او «رفتاری محترمانه» و «برخوردی دوستانه» بوده است «اما احضار احضار است و سوال و جواب کردن، سوال و جواب و فرقی نمی‌کند {که رفتار دوستانه باشد}.» پرستو صالحی گفته است که از او پرسیده شده از کجا خط می‌گیرد، چه کسی به او می‌گوید که این پست‌ها را بگذارد و مثلا معنی یک پستی که گذاشته چیست؟ همچنین به او گفته شده که سیاه‌نمایی می‌کند و مردم را آزار می‌دهد: «اتفاقی که افتاد این بود که قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم (یک چنین چیزی که من راستش راجع به آن خیلی شاید اطلاعات حقوقی نداشته باشم)، یک حکم قضایی صادر کردند که این دوستان در نظارت و پیگیری سعی کردند که این حکم قضایی را لغو بکنند.»
واکنش‌ها به پست‌های اینستاگرامی کاربران اعم از مشهور و غیرمشهور در حالی شدت گرفته است که زمزمه فیلتر کردن اینستاگرام نیز گاه و بی‌گاه از سوی مسئولان قضایی مطرح می‌شود.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading