جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

انتقال سیدمحمود بهشتی لنگرودی به قرنطینه بند ۴

0
410

523-300x191.jpgامروز سه شنبه ٣ آبان ١٣٩٦ سیدمحمود بهشتی لنگرودی فعال صنفی معلمان از بند ۷ زندان اوین به قرنطینه بند ۴ منتقل شد.

به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از وبسايت خبرى نگاه، سیدمحمود بهشتی لنگرودی فعال صنفی معلمان از بند ۷ زندان اوین به قرنطینه بند ۴ منتقل شد. لازم به ذكر است، پس از تعطیلی دائمی بند ۳۵۰، زندانيان را به بند ٤ كه به سیستم شنود و دوربین‌های حرفه‌ای مجهز شده است. گفتنى است ، ماموران دادستانی صبح روز دوشنبه ششم شهریور ماه در تماس تلفنی به این فعال صنفی معلمان خبر دادند دستور ضبط وثیقه‌اش صادر شده و او پس از ابلاغ کتبی حکم، ۱۰ روز برای مراجعه به دادستانی فرصت دارد و حکم بازگشت دوباره محمود بهشتی لنگرودی به زندان صادر شد  . 

این فعال صنفی که در تاریخ ۱۵ شهریور ۹۴ در منزلشان توسط سپاه ثارالله بازداشت شده بودند ،در دادگاه انقلاب با ریاست قاضی مقیسه به پنج سال حبس تعزیری در دادگاه بدوی محکوم شده بودند که این حکم در دادگاه تجدیدنظر مورد تایید قرار گرفت. لازم به ذکر است که این فعال صنفی در سال ۸۹ هم با شکایت وزارت اطلاعات و در دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به تحمل پنج سال حبس محکوم شده بود که در حال حاضر مشغول گذران این حکم در زندان اوین هستند.

با توجه به ۴ سال حکم تعلیقی که در سال ۸۵ بدلیل پیگیری اجرای لایحه مدیریت خدمات کشوری برای این فعال صنفی صادر شده، ایشان مجموعا محکوم به تحمل ۱۴ سال حبس تعزیری هستند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading