پنج شنبه , ۰۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنج‌شنبه, آوریل 25

برگزاری دستکم ۳ تجمع اعتراضی

0
702

روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷, جمعی از کارگران پتروشیمی سایت ۲ عسلویه، جمعی از معلمان مدارس حمایتی استان یزد در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش این شهر و جمعی از کارگران قطار شهری کرمانشاه در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷، کارگران پتروشیمی سایت ۲ عسلویه، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی خود، برای سومین روز متوالی در محل کار اقدام به برگزاری تجمع کردند. کارگران پتروشیمی بوشهر چند روزی‌ست که در اعتراض به سر می‌برند. این کارگران که چند ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند، می‌گویند پیمانکار علیرغم تسویه با مدیریت پتروشیمی، معوقات آنها را نپرداخته است. روابط عمومی پتروشیمی بوشهر نیز در همین رابطه گفت: “پروژه پتروشیمی بوشهر به اتمام رسیده و این شرکت با تمامی پیمانکاران تسویه نموده است. لذا تجمع کارگران در پتروشیمی بوشهر صرفا به دلیل عدم انجام تعهدات پیمانکاران نسبت به کارگران صورت گرفته است”.

کارگران پتروشیمی بوشهر با اعلام نارضایتی از عملکرد پیمانکاران می‌گویند: “مدیریت پتروشیمی به عنوان کارفرمای مادر باید ما را یاری دهد و مطالبات ما را از پیمانکار بگیرد”.

اعتراض چند روزه معلمان مدارس حمایتی در یزد
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷، جمعی از معلمان مدارس حمایتی استان یزد برای ششمین روز متوالی در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک این شهر، اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند.

معترضان دلیل تجمع خود را، اعتراض به عدم امنیت شغلی و بیمه ناقص و ناکارآمد خود عنوان کردند.

تجمع کارگران قطار شهری کرمانشاه
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷، جمعی از کارگران قطار شهری کرمانشاه، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۷ ماهه خود، اقدام به برگزاری تجمع کردند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading