چهارشنبه , ۰۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چهارشنبه, آوریل 24

تجمع کارگران شهرداری آبادان مقابل سازمان منطقه آزاد اروند

0
467

27-765x510.jpgبیش از ۷۰ کارگر شاغل در بخش‌های خدمات شهری شهرداری منطقه۲ آبادان مقابل سازمان منطقه آزاد اروند خواستار پرداخت حقوق چهارماه خود شدند.

به گزارش حقوق بشر در ایزران به نقل از ایرنا، کارگران معترض، گفتند: زیر نظر پیمانکار منطقه آزاد بخش‌های خدمات شهری، پسماند و فضای سبز منطقه ۲ شهرداری آبادان مشغول به‌کار هستیم و چهار ماه است که حقوق و مزایای ما پرداخت نشده است. این کارگران اظهار کردند: هفته گذشته در پی حضورمان در دفتر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی قول پرداخت حقوق داده شد ولی ظاهراً اقدام وی نیز بی ثمر بود. آنها افزودند: کارگران آبادانی با کمترین دستمزد و مزایا در شرایط نامناسب آب و هوایی کار می‌کنند، در این شرایط پرداخت نشدن حقوق آنها ظلم است.
شهردار منطقه ۲ آبادان در این خصوص به ایرنا گفت: سازمان منطقه آزاد اروند این کارگران را در اختیار مناطق مختلف شهرداری آبادان قرارداد و پرداخت حقوق و مزایای آنها با این سازمان است.
محمدحسین سیادت به برخی از مطالبات کارگران در خصوص پرداخت بیمه و اضافه‌کاری کارگران با توجه سختی کار آنها اشاره کرد و افزود: شهرداری به‌صورت جدی پیگیر مشکلات آنها است و در روزهای آینده حقوق و مزایای آنها پرداخت می‌شود.
مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص اظهارنظری نکردند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading