جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

تمدید بازداشت یغما فشخامی / مرخصی مجید مقدم از زندان اوین

0
1006

زکسسدربرادر یغما فشخامی خبرنگار روزنامه‌ی «روزان» که ۳۰ مرداد بازداشت شده بود، می‌گوید همچنان علت بازداشت وی معلوم نیست، مدت بازداشت یغما یک ماه دیگر تمدید شده است و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد. همزمان گزارش می شود مجید مقدم، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین به مرخصی اعزام شد.

به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از انصاف نیوز، امیر فشخامی با بیان اینکه «اجازه‌ی ملاقات با یغما داده نمی‌شود»، گفت: “به گفته‌ی بازپرس نامه‌ای را برای درخواست ملاقات با یغما نوشتم و به اوین رفتم و چند ساعت نیز منتظر ماندم، اما اجازه‌ی ملاقات ندادند. فقط هفته‌ای یک بار می‌توانیم تماس تلفنی داشته باشیم”. وی افزود: “در تماس تلفنی که با یغما داشتم متوجه شدم حال وی مساعد نیست. یغما به همراه سه نفری که بازداشت شده بودند نیز نامه‌ای اعتراض آمیز نوشته‌اند و گفته شده است که جواب به نامه نیز یک هفته طول می‌کشد، که بیاید”.

همزمان گزارش می رسد مجید مقدم، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین که از تاریخ ۱۱ آبان ماه سال گذشته خود را برای تحمل حبس به زندان معرفی کرده بود روز گذشته به مرخصی اعزام شد.

مجید مقدم، پیش تر به دلیل شرکت در اعتراض‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸، توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت و به بازداشت‌گاه کهریزک انتقال داده شده بود.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading