جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

حضور مجدد نیروهاى امنیتى و انتظامى در حوالى منزل قطب دراویش گنابادى

0
488

photo_2018-02-04_16-24-38.jpgتعدادى از مأمورین امنیتى و انتظامى در حوالى منزل حضرت آقاى حاج دکتر نورعلى تابنده مجذوبعلیشاه قطب دراویش طریقت نعمت‌اللهى گنابادى حضور یافتند که این امر نگرانى در میان دراویش را افزایش داده است. این دومین بارى است که طى روزهاى گذشته به بهانه‌هاى استقرار گشت کنترل منطقه در این مکان حاضر مى‌شوند.

به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از مجذوبان نور ، شامگاه چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه نیز در اقدامى مشابه مأمورین امنیتى در همین مکان حضور یافتند که موجى از نگرانى‌ها در میان دراویش رقم زد. در پی حضور چند تن از مقامات انتظامی و امنیتی از جمله سردار مصدق رئیس پلیس منطقه، دراویش مجدداً نگرانی خود را از حضور غیرقانونی و تحریک‌کننده‌ی نیروهای سپاهی و لباس‌شخصی اعلام کرده و عنوان کردند ما از‌‌ همان لحظات اول با پلیس ۱۱۰ برای کنترل منطقه تماس گرفته و تصاویر و شماره پلاک‌های خودرو‌های مذکور را به جهت پیگیری و شناسایی این افراد تسلیم مأموران کلانتری کردیم اما نه‌تنها پیگیری خاصی صورت نگرفت بلکه تحریکات و تردد خودرو‌های حاوی افراد لباس‌شخصی مسلح تا صبح ادامه یافت.
سردار مصدق پس از شنیدن نگرانی و گلایه‌های دراویش با ذکر این موضوع که با منش آرام دراویش آشنایی دارد، قول پیگیری نیروهای مزاحم شب گذشته و متوقف کردن دخالت نیروهای لباس‌شخصی و سپاهی در منطقه را به دراویش داد.
وی همچنین بنا به خواست دراویش قول داد نیروهای گارد و موتورسوار که در خیابان‌های اطراف حضور دارند، در اسرع وقت منطقه را ترک کنند.

در پایان دراویش اعلام کردند تا بازگرداندن کامل آرامش به منطقه و تعهد متقن نسبت به جلوگیری از اقدام افراد خودسر بر حضور پرشمار خود در این محل ادامه خواهند داد.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading