جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

محل کسب یک شهروند بهایی در شاهرود پلمب شد

0
434

bahainewspolomb (2).jpg محل کسب مازیار حامدیان شهروند بهایی ساکن شاهرود به دلیل باورمند بودن به آئین بهایی توسط ماموران اداره اماکن پلمب شد.

به گزارش حقوق بشر در ایران بنقل از بهایی نیوز محل کسب این شهروند بهایی که دارای واحد صنفی لوازم یدکی می باشد در تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۶ توسط ماموران اداره اماکن پلمب شده است. طی ماه اخیر اموال دهها تن از شهروندان بهایی در استان های مختلف توسط ماموران دولتی و انتظامی تعزیرات حکومتی مصادره و محل کسب آنان پلمب شده است. در سال گذشته بیش از ۳۰۰ محل کسب شهروندان بهایی تنها به دلیل تعطیلی محل کسب آنان در ایام تعطیلی دیانت بهایی و همچنین باورمند بودن آنان به آئین بهایی با پلمب روبرو شده است.
 

در سالهای گذشت اداره اماکن بارها محل کسب شهروندان بهایی در شهرهای مختلف کشور را با پلمپ از سوی این اداره دولتی روبرو ساخته است.
خبرگزاری بهایی نیوز پیشتر دلیل پلمب محل کسب شهروندان بهایی را مقابله نیروهای امنیتی با دیانت بهایی اعلام کرده است . همواره در سالهای گذشته شاهد پلمب محل کسب شهروندان بهایی و همچنین بازداشت شهروندان بهایی ساکن ایران بوده ایم. لازم به یادآوری است، طبق قوانین صنفی کشور کسانی که دارای مجوز فعالیت هستند می تواند در سال ۱۵ روز تعطیلی اعلام نمایند و بیش از ۱۵ روز تعطیلی را به اداره اماکن اطلاع دهند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading