جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

احضار توام با تفهیم اتهام بهرام جوادی, فعال فضای مجازی و آزادی با قرار کفالت

0
1091

بهرام جوادی, فعال فضای مجازی و مدیر مسئول سایت «یول پرس» در ارومیه در پی احضار به شعبه دوم بازپرسی این شهر، روز چهارشنبه در پرونده‌ای به اتهام “نشر اکاذیب” مورد بازپرسی و تفهیم اتهام قرار گرفت و سپس با تودیع قرار کفالت و تا زمان پایان دادرسی آزاد شد.

به گزارش حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه ۹۷، بهرام جوادی, فعال فضای مجازی و  مدیر مسئول گروه رسانه‌ای «یول پرس» در پی حضور در شعبه دوم بازپرسی ارومیه پس از بازپرسی و تفهیم اتهام با قرار کفالت، تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد. آقای جوادی در تاریخ ۲۴ آذرماه در پی شکایت استاندار آذربایجان غربی به دادگاه ارومیه احضار شده بود.

لازم به ذکر است بهرام جوادی در تاریخ ۲۴ آذرماه به دلیل شکایت محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به اتهام “نشر اکاذیب” به شعبه دوم بازپرسی ارومیه احضار شده بود.

در متن این احضاریه آمده بود که در خصوص شکایت استانداری آذربایجان غربی علیه شما دایر بر انتشار اکاذیب اینترنتی ظرف مدت ۵ روز جهت دفاع از اتهام انتسابی در این شعبه بازپرسی حاضر شوید؛ در غیراین‌صورت حکم جلب صادر خواهد شد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی پس از سخنرانی خود در مورد تاریخ منطقه در جریان دیدار با دانشجویان آذربایجان غربی مشغول به تحصیل در تهران و انتشار آن در سایت “یول پرس” از مدیر مسئول این سایت شکایت کرده بود.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading