پنج شنبه , ۰۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنج‌شنبه, آوریل 25

افزایش نگرانی از وضعیت فرشید تاجمیری، دانشجوی دانشکده فنی همدان

0
556

فرشید-Farshid-Tajmiari-a-student-at-Hamedan-Faculty-of-Engineering-is-in-an-unspecified-positionفرشید تاجمیری دانشجوی دانشکده فنی همدان مورخ ۹ دی‌ماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد، روز گذشته خانواده تاجمیری از شرایط دشوار فرشید در زندان و وخامت جسمی او مطلع شدند. پیگیری های خانواده برای دریافت پاسخ مشخص از سرنوشت فرشید تاجمیری تاکنون بی نتیجه مانده است.

به گزارش حقوق بشر در ایران، فرشید تاجمیری دانشجوی دانشکده فنی همدان در تاریخ ۹ دی‌ماه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. فرشید از زمان بازداشت اش تاکنون با خانواده خود تماسی نداشته است”. شب گذشته، ۲۵ دی‌ماه فردی (با هویت محفوظ) با خانواده فرشید تماس گرفت و از وخامت جسمی فرشید در روز های گذشته در بازداشتگاه اداره اطلاعات خبر داد”. به خانواده گفتند فرشید حدود دو روز قبل به بهانه بازجویی از سلولش به محل نامعلوم دیگری منتقل شده است .

علی‌رغم پیگیری های خانواده و نزدیکان آقای تاجمیری، تلاش آنان به نتیجه نرسیده و تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل و سرنوشت این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.
در همین رابطه امروز کامران حمزه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برخی تجمعات اخیر در کشور گفت: تعداد زیادی از دستگیرشدگان “که فریب خورده بودند و ارتباطی با بیگانگان و ضدانقلاب نداشتند” آزاد شدند و برخی از عوامل اصلی که پرونده آنها مستلزم تحقیقات و بررسی‌های اطلاعاتی است، هنوز در زندان به سر می‌برند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

اخبار پیشنهاد شده

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading