جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

به دنبال اعتراض زندانیان سیاسى؛ بهنام موسیوند براى درمان به بیمارستان اعزام شد

0
858

download (2).jpgبهنام موسیوند، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج که روز گذشته در پی حادثه‌ای دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه پا شده بود و مسئولین زندان از اعزام او به مراکز درمانی خودداری کردند، امروز پس از اعتراض هم‌بندی‌هایش نسبت به عدم رسیدگى مسئولین به وضعیت وى، به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش حقوق بشر در ایران، بهنام موسیوند، زندانی سیاسی، روز گذشته ۱۱ اردیبهشت‌ماه در حین ورزش دچار شکستگی در قوزگ پا و تاندون شد و علیرغم تاکید پزشک بهداری مبنی بر اعزام این زندانی سیاسی به بیمارستان، مسئولین زندان رجایی شهر از اعزام وی به بیمارستان ممانعت به عمل می‌آوردند.

پس از اعتراض زندانیان و هم‌بندی‌های بهنام موسیوند، مسئولین زندان رجایی شهر کرج، روز جاری این زندانی سیاسی را به بیمارستان اعزام کردند و در بیمارستان پای وی گچ گرفته شد.

گفتنی است، که بهنام موسیوند، فعال مدنی، در پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۹۳ در محل کار خود بازداشت و پس از مدتی با تبدیل قرار بازداشت آزاد شد. وی سپس از سوی شعبهٔ ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، در طی حکمی که ۳۱ مردادماه سال ۱۳۹۴ ابلاغ شد، به ۱۸ ماه حبس محکوم گردید. این حکم در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، به ریاست قاضی پورعرب به سه سال حبس تعزیری تغییر پیدا کرد.

این فعال مدنی ۲۴ خردادماه سال ۱۳۹۵ جهت تحمل سه سال حبس خود، به زندان اوین مراجعه کرد و در تاریخ ۲۶ خردادماه، از قرنطینه بند ۴ به بند ۸ زندان اوین انتقال یافت.

وی در مهرماه سال جاری از بند هشت اوین به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

برچسب هاموضوعات روز

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading