جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

شناسایی ۴۲۶ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان ایلام

0
599

سوءتغذیه-دانش-آموزان-765x510.jpgمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام، گفت: ۴۲۶ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در این استان، شناسایی شده اند.

به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش ایلام، خبر از شناسایی ۴۲۶ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در این استان داد. جلیلیان افزایش تعداد مدارس در مناطق دوردست و عشایری استان را از دیگر راهکارهای این سازمان برای افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان ایلامی عنوان کرد. معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: ۱۳ مدرسه ابتدایی این استان با کمتر از ۲ دانش‌آموز فعالیت دارد. وی افزود: از این تعداد سه مدرسه با یک دانش‌آموز در مناطق دورافتاده و محروم شهرستان ایوان و ۱۰ مدرسه نیز با ۲ دانش‌آموز در مناطق دورافتاده شهرستان‌های سیروان، ایلام، دره شهر، مهران، آبدانان، موسیان و چوار فعالیت دارند.
وی ادامه داد: همچنین ۱۰۷ مدرسه دیگر در مناطق روستایی و عشایری دورافتاده این استان کمتر از پنج نفر دانش‌آموز دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش ایلام از شناسایی ۴۲۶ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی گذشته در استان خبر داد و گفت: این دانش آموزان بیشتر دختران لازم تعلیم هستند که در راستای اجرای عدالت آموزشی و جذب دانش آموزان مناطق محروم و روستایی شناسایی شده‌اند.
وی یادآور شد: این دانش آموزان در مناطق مختلف استان به دلایل مختلف مانند داشتن بیماری‌های سخت، معلولیت، بد سرپرستی و … از تحصیل بازمانده بودند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading