پنج شنبه , ۰۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنج‌شنبه, آوریل 25

مدیر شبکه جم تی‌وی «ترور» شد

0
676

saeid-karimian-765x510.jpgبرخی از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی از ترور سعید کریمیان، مدیر شبکه «جم تی وی»، در استانبول خبر داده‌اند.

به گزارش حقوق بشر در ایران، خبرگزاری مختلف اعلام کرده‌اند که سعید کریمیان، مدیر شبکه «جم تی وی»، در استانبول ترکیه ترور و کشته شده است. گزارش‌ها حاکی از این است که یک فرد احتمالاً کویتی نیز همراه سعید کریمیان بوده و او هم جان خود را از دست داده است.رسانه‌های ترکیه با پخش تصاویری از یک خودرو که به نظر می‌رسد به گلوله بسته شده، گزارش کرده‌اند این سوءقصد در محله ماسلک استانبول روی داده و در جریان آن دو نفر هدف گلوله‌های متعدد مهاجمان قرارگرفته‌اند. پیش‌ازاین نیز خبرگزاری‌های وابسته به جمهوری اسلامی ایران در گزارش‌هایی از مدیر شبکه جم تی وی تحت عنوان «منافق» یاد کرده بودند. در ۱۶ آبان ۱۳۹۵ خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران در گزارشی با نام «کادر سازی منافقین با نقاب شبکه جم» نوشت: «سعید کریمیان همه‌کاره شبکه جم سابقه عضویت در سازمان منافقین را دارد. پدر کریمیان از اعضای سازمان منافقین بود و اواخر جنگ همه اعضای خانواده‌اش را به‌صورت مخفیانه به پادگان اشرف برد تا همگی لباس نفاق بپوشند و در برابر مردم بی‌دفاع کشورشان سلاح به دست بگیرند و یاور صدام شوند.»

وب‌سایت رسمی گروه شبکه‌های تلویزیونی جم تاکنون هیچ اشاره‌ای به این رخداد نکرده است.

سعید کریمیان بیش از ده سال پیش فعالیت تجاری خود را با افتتاح دفاتری در تهران، دوبی، لندن و … در زمینه امور مهاجرتی آغاز کرد. او سپس وارد فعالیت‌های رسانه‌ای شد و «جم تی وی» را ابتدا در لندن و سپس در ترکیه و مالزی، افتتاح کرد. با گسترش آن به چندین کانال با محوریت سرگرمی و پخش سریال‌های ترکی، به یکی از شبکه‌های تلویزیونی پربیننده ماهواره‌ای تبدیل شد.

برچسب هاموضوعات روز

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading