چهارشنبه , ۰۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنج‌شنبه, آوریل 25

نامه سرگشاده ویدا مهران نیا و افشاى دروغ پردازى سخنگوى وزارت امور خارجه ایران در مورد احمدرضا جلالى همسر محکوم به اعدامشان

0
781

3348BC3B-56D9-4723-80EE-4125C35064A3.jpegدر پی اظهارات کذب دیگری از طرف آقای قاسمی سخنگوی وزارت خارجه، لازم است که موارد زیر را براى اطلاع مردم ایران و دنیا و مسئولان محترم به استحضار برسانم:
خدا را شاکرم که دروغی دیگر از ادعاهای کذب و جعلی علیه همسرم، احمدرضا جلالی برای مردم ایران و دنیا و همه مسئولان با وجدان کشور آشکار شد. دروغ گویانی که ماه ها قبل با انتشار اخبار کذب و پخش فیلم جعلی و مونتاژ شده، با نشان دادن کارت اقامت دائم همسرم در سوئد، برای فریب مردم و مسئولان ادعا می کردند که احمدرضا جلالی در ازای جاسوسی برای موساد و آن هم چند سال قبل تابعیت کشور سوئد را دریافت کرده است،اکنون خود مجبور شده اند که اعلام کنند همسرم چند روز قبل تابعیت سوئدی خود را دریافت کرده است که البته همگان نیز می دانند طبق روال قانونی و بر اساس قانون مصوب سوئد در اعطای شهروندی و تابعیت به فارغ التحصیلان مقطع دکترا می باشد. سؤال من اینست که اگر اظهارات قبلی شما دروغ و جعل نبوده است چگونه الان حرف قبلی خود را نقد می کنید. اگر همسرم در ازای جاسوسی تابعیت سوئدی خود را دریافت کرده بود چگونه اکنون مجدداً تابعیت سوئدی را دریافت کرده است.
” َمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ”، بیان صریح و شریف قرآن کریم است. ترک تدبیر خداوند متعال بالاتر از مکر و فریب دروغگویان است و خداوند دروغ شما را یک به یک برای جهانیان و مردم ایران آشکار خواهد کرد.
در مورد دروغ دیگر قبلی خود، مبنی بر اقرار همسرم به جاسوسی برای موساد نیز مجدداً، صراحتاً اعلام می کنم که هیچ اقراری از طرف همسر من مبنی بر جاسوسی برای موساد یا سازمان دیگری وجود ندارد و بدین دلیل است که حتی در فیلم جعلی و مونتاژ شده تیشه بر ریشه هم قادر نبودید اقرارهمسرم در این مورد را نمایش دهید و مجبور شدید حرفهای گوینده کلاب و دروغگوی دیگری را بر روی فیلم صداگذاری کنید تا شاید بتوانید مردم و مسئولان را فریب دهید. همسرم همواره اظهار داشته است که در سال ١٣٨٩، افرادی در قالب یک شرکت مدیریت بحران به وی نزدیک شدند و با تهدید جانی وی و دختر خردسالمان سؤالاتی در مورد اطلاعات پزشکی پروژه ای مربوط به سال ١٣٨١، یعنی ٨ سال قبل را داشتند که با پاسخ منفی همسرم مواجه شدند.
در مورد بعدی باید اظهار کنم که هیچ اقراری از طرف همسر من مبنی بر دادن اطلاعات اساتید شهید هسته ای وجود ندارد و اگر چنین اقراری وجود داشت مجبور نمی شدید در فیلم جعلی و مونتاژ شده از صدای گوینده کلاب برای فریب مردم و مسئولان استفاده کنید. همانجا می توانستید براحتی اقرار همسرم در این مورد را پخش نمائید. اسناد و مدارک معتبر و متعلق به خود جمهوری اسلامی که در اینترنت، رسانه ها، روزنامه ها قبلاً چاپ شده است و در دسترس همگان می باشد اثبات می کند که اولاً وقوع ترور و شهادت اساتید حداقل ۴-٣ ماه قبل از مراجعه و سؤال عوامل مهاجم به همسرم در اروپا بوده است و در فیلم جعلی تیشه بر ریشه همین نکته به اثبات رسید.تاریخ ترور آقای دکتر علیمحمدی دی ماه ١٣٨٨ بوده ولی مراجعه عوامل مهاجم به همسرم در اروپا، بهار ١٣٨٩ بوده است. ثانیاً طبق اظهارات صریح مقامات عالی سیاسی، امنیتی و نظامی کشور و از جمله آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه، دکتر علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر جلیلی دبیر سازمان شورای عالی امنیت ملی و چندین مقام دیگر نیز صراحتاً اظهار شده است که اقدام اشتباه سازمان انرژی اتمی در اعلام اسامی و مشخصات و اجازه مصاحبه اساتید با آژانس بین المللی انرژی اتمی و نیز سهل انگاری وزارت اطلاعات در حفاظت از این اساتید باعث ترور و شهادت ایشان شده است.
متأسفانه اکنون تعدادی دروغگو، برای اهداف سیاسی، امنیتی و مالی خود سعی در قربانی کردن یک دانشمند خادم به کشورش را دارند که عمرش را در مسیر خدمت به مردم، آسیب دیدگان از بلایا و محرومان در ایران و دنیا سپری کرده است.
در آخر شما را به اظهارات ائمه اطهار و نثر صریح قرآن کریم در عدمدروغگویی، عدم تهمت و حداقل گفته سالار شهیدان رعایت جوانمردی توصیه می کنم که اگر دین دارید حداقل جوانمرد باشید و پایبند اخلاق بوده و از دروغ و کذب خودداری نمائید.

والسلام
ویدا مهران نیا

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading