حقوق بشر در ایران

انتقال دو زندانى سیاسى” محمد نجفى” و ” على باقرى” از بند قرنطینه زندان مرکزى اراک به بند تشخیص

لینک کوتاه این مطلب:
https://wp.me/p6xuBy-a91

3D10F7F3-6E1D-48A3-8F67-E19E4EED3059.jpegروز ٢۶ بهمن ٩۶ دو زندانى سیاسى محبوس در زندان مرکزى اراک “علی باقری “و “محمد نجفی ” از بند قرنطینه این زندان به بند تشخیص منتقل شده اند ، بر اساس این گزارش خانوداه این دو زندانی سیاسى توانسته اند ملاقاتی کوتاه با آنها داشته باشند .
به گزارش حقوق بشر در ایران ، در تاریخ ٢۵و ٢۶ دیماه پس از تظاهراتى که در شهر اراک انجام گرفت پنج تن از فعالین مدنى از شهر شازند و آستانه بصورت گروهی بازداشت شدند ، علی باقری ، محمد نجفی ، کیان صادقی وبهزاد علی بخشی از شهر شازند اراک و عباس صفری از شهر آستانه ، علت بازداشت فعالین افشاى قتل وحید حیدرى در زندان بود که مسئولین این جوان را معتاد و علت مرگ را خودکشی گفته بودند ، در حال حاضر عباس صفری وکیان صادقی به قید کفالت موقتا آزاد هستن و بهزاد علی بخشی در بند ٨ زندان اراک و آقایان علی باقری و محمد نجفی روز گذشته به بند تشخیص زندان اراک منتقل شده اند و در حال حاضر منتظر نتیجه بازپرسی خود از دادگستری شازند میباشند

Please follow and like us:
خروج از نسخه موبایل