نماد سایت حقوق بشر در ایران

درخواست قطع ید برای یک متهم

لینک کوتاه این مطلب:
https://wp.me/p6xuBy-1l8

دادستان تهران برای یک متهم به اتهام ارتکاب سرقت درخواست قطع ید کرد.

به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از اعتماد، متهم مردی ۳۲ ساله است که پیش از این سابقه کیفری نداشته و رسیدگی به پرونده وی روز گذشته در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده انجام شد.
براساس قانون مجازات اسلامی، در صورت تحقق ۱۶ بند از جمله رسیدن سارق به بلوغ شرعی، هتک حرز (محل نگهداری مال)، آگاهی سارق از حرام بودن مال و… سرقت حدی محرز و متهم در مرحله اول به قطع چهار انگشت دست راست محکوم می‌شود.
Please follow and like us:
خروج از نسخه موبایل