لینک کوتاه این مطلب:
https://wp.me/p6xuBy-2g8
https://wp.me/p6xuBy-2g8
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایران، روز گذشته ۲۸ آذرماه یک متهم به قتل در شعبه چهارم دادگاه کیفری به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و مستشارش قاضی محمود کیخواه محاکمه و به قصاص نفس(اعدام) محکوم شد.
پس از پایان جلسه محاکمه، قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم، عامل جنایت را به قصاص –اعدام محکوم نمودند.
