پنج شنبه , ۰۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنج‌شنبه, آوریل 25

مدیر مسئول نشریه یالثارات مجرم شناخته شد

0
567

بازداشتوو.PNGنشریه یالثارت درمورد سه اتهام افترا، نشر مطالب خلاف واقع و نشر مطالب خلاف عفت عمومی از سوی هیات منصفه مطبوعات مجرم شناخته شد.

به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، علی اکبر کسائیان (عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات) با اشاره به بررسی پرونده نشریه یالثارات در جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: “در جلسه امروز رسیدگی به اتهامات مدیر مسئول نشریه یالثارات، سه مورد اتهامی شامل افترا، نشر مطالب خلاف واقع و نشر مطالب خلاف عفت عمومی به وی تفهیم شد که پس از دفاع مدیر مسئول نشریه از خود، هیات منصفه وارد شور شد و در هر سه مورد با اکثریت آرا او را مجرم شناخت. همچنین هیات منصفه با اکثریت آرا او را شایسته تخفیف دانست”. وی ادامه داد: “در مورد دیگر نویسنده نشریه یالثارات دو مورد اتهامی داشت که شامل افترا و نشر مطالب خلاف واقع بود که در هر دو مورد نویسنده مجرم شناخته نشد اما مدیر مسئول یالثارات در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی محمد کشکولی مجرم شناخته شد”.

عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت:‌ “قرار بود در جلسه امروز به اتهامات مدیر مسئول نشریه ۹۰ نیز رسیدگی شود که دادگاه با تقاضای استمهال او موافقت و بررسی پرونده این نشریه به آینده موکول شد”.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading