دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سه‌شنبه, می 14

برگزاری دستکم ۳ تجمع اعتراضی

0
704

طی روز های جمعه و شنبه ، جمعی از کارگران شهرداری بروجرد در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی این شهر، جمعی از مردم استان سیستان و بلوچستان و جمعی از کارگران قطار شهری اهواز در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، روز شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷، جمعی از کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به معوقات مزدی ۹ ماهه خود، اقدام به برگزاری تجمع کردند.

کارکنان و کارگران شهرداری بروجرد با تجمع در مقابل شهرداری مرکزی و حضور در راهروهای و اتاق‌های ساختمان شهرداری خواستار پیوستن کارمندان به تجمع کنندگان شدند.

شهرداری بروجرد از حالت عادی خارج و کارمندان و کارگران دست از کار کشیدند و خواستار تحقق وعده‌ها و پرداخت ۹ ماه حقوق معوقه شده‌اند.

لازم به ذکر است تجمع کنندگان ماه گذشته نیز به مدت هفت روز متوالی با تجمع مقابل فرمانداری و شهرداری مرکزی اعتراض خود را نسبت به پرداخت نشدن حقوق های معوقه اعلام کرده بودند.شهرداری بروجرد دارای یک هزار و ۷۰۰ نیرو است که در سال های اخیر حقوق‌های آنها با تاخیر پرداخت شده است.

تجمع مردم استان سیستان و بلوچستان
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز جمعه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۷، جمعی از مردم استان سیستان و بلوچستان در اعتراض به عدم تکمیل پروژه بزرگراه زابل به زاهدان، در پل نور واقع در کیلومتر پنج جاده ‎زابل به زاهدان دست به ‏تجمع اعتراضی زدند.

بر روی بنری که معترضان در دست دارند، نوشته شده است: “جاده زابل زاهدان سبقت مرگ از وعده‌ها. در میان وعده های تکراری مسئولان در سالهای اخیر، جاده زابل به زاهدان همچنان جان مسافران را می گیرد”.

جمع کارگران قطار شهری اهواز
به گزارش حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷، جمعی از کارگران قطار شهری اهواز در مقابل ساختمان قطار شهری اهواز، اقدام به برگزاری تجمع کردند.

معترضان دلیل تجمع خود را در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۱۸ ماهه خود، ذکر کردند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading