جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 19

برگزاری نشستی با محور یهودی‌ستیزی و مسیحیت ستیزی برای بسیجیان

1
806

cherist_iran.jpgنهادهای امنیتی و حوزویان در برنامه‌هایی مشترک که از پیش اجرای آن را اعلام کرده‎ بودند به دنبال استفاده از ایام محرم برای پیاده کردن پروژه‌هایی از جمله یهودی ‏ستیزی و مسیحی‎ستیزی و ارتبط دادن آنها به مسائل سیاسی هستند. به گزارش حقوق بشر در ایران ، به مناسبت دهه اول محرم و سالگرد آغاز جنگ ایران و عراق که در تقویم جمهوری اسلامی «هفته دفاع مقدس» ثبت شده نشستِ سیاسی عقیدتی در پایگاه «زکیه» حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد که سخنران آن با استناد به آیات قرآن به شدت به یهودیت حمله کرده است. فردی به اسم میرزایی در این نشست گفته دشمن‌ترین دشمنان اسلام طبق آیه صریح قرآن کریم یهودی‌ها هستند که در زمان حال یهودیان با آمریکا و اسرائیل متحد هستند. برگزاری چنین نشست‌هایی در پادگان‌ها و مراکز بسیج و تبلیغ علیه مسیحیان و یهودیان سال‌هاست که در جریان است، اما مدتی است که گفتن از مدافعین حرم و جنگ سوریه و نسبت دادن آن با اسلام ناب ترویج پیدا کرده است.
او در این سخنرانی درباره جنگ نرم هم صحبت کرده و گفته دشمنان با فاصله انداختن بین خانواده‌ها و بی‌حجاب کردن خانم‌ها به دنبال بی‌غیرت کردن آقایان با استفاده از ماهواره هستند و مبارزه کردن بصیرت می‌خواهد تشخیص دادن بد از خوب کار مشکلی نیست.
اظهاراتی سطحی برای مردمی که در این ایام برای گرفتن نذری و یک وعده غذایی پای منبر روحانیون و موعظه‌خوان‌ها می‌نشینند هم در شهرهای کوچک بازار خوبی دارد و هم شهرهای بزرگ و حوزویان از این فرصت برای تبلیغ انقلاب و اسلام انقلابی استفاده می‌کنند.
۲۶ شهریور “سعید روستا آزاد” معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد که در دهه اول محرم ۱۰ هزار نفر برای تبلیغات به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شود. این که این تعداد مبلغ از چه سطح سوادی برخودار باشند مشخص نیست و اما به آنها دیکته شده پای منبرشان برای عوام‌الناس چه بگویند.
چندی پیش بود که سرویس‌های اطلاعاتی اسراییل گزارش دادند سپاه از ستاره داوود به عنوان هدف موشک‌های خود در بیابان‌ها استفاده می‌کند.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading