جمعه , ۰۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 26

تداوم خرید و فروش نوزادان در ایران

0
851

nozad.jpgاحمد بیگدلی با انتقاد از خرید و فروش نوزادان در ایران، خواستار ایجاد یک سازمان واحد متولی مبارزه با آسیب های اجتماعی شد.

به گزارش حقوق بشر در ایران ، احمد بیگدلی، نماینده مجلس ایران و عضو کمیسیون اجتماعی با انتقاد از تداوم خرید و وفروش نوزادان در ایران، گفت: شهرداری متولی ممانعت از خریدوفروش نوزادان نیست. وی با یادآوری موازی‌کاری دستگاه‌ها در کنترل آسیب‌های اجتماعی، ایجاد یک متولی واحد را نقطه پایان این معضل در ایران دانست. بیگدلی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه بعید به نظر می‌رسد که مدیریت شهری توان کنترل این معضل اجتماعی را داشته باشد، ادامه داد: “شهرداری با اطلاع از محل خرید و فروش نوزادان و نحوه معامله باندهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، نمی تواند جهت برخورد با آنها وارد عمل شود، چراکه سازوکار لازم برای تحقق این مهم در دستورکار شهرداری وجود ندارد”.

نماینده مردم خدابنده در مجلس ایران، اظهار داشت: “بی‌تردید تا زمانی که هر کدام از سازمان‌ها و برخی وزارتخانه‌‌هایی که به این امر می‌پردازند، تنها پرداختن به یک گوشه‌ای از این مشکل را برعهده می‌گیرند، نمی‌توانیم به نتیجه مطلوب و هدفی که تعیین کرده‌ایم، برسیم. این جای تاسف دارد که اعتبارات تعیین‌شده برای کنترل آسیب‌های اجتماعی را بین تمام سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف تقسیم کنند، اما هیچ کدام از آنها در این مورد به وظایف خود عمل نکنند”.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading