چهارشنبه , ۰۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چهارشنبه, آوریل 24

دانش آموزان شهرستان کلاله از شرایط تحصیلی مناسبی برخوردار نیستند

0
728

شرایط-تحصیلی-نا-مناسب-765x510.jpgجلسه مشترک معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور نماینده مردم شهرستان، فرماندار کلاله، مدیرکل نوسازی مدارس ، رئیس مجمع مدرسه سازان با روسای آموزش و پرورش شرق گلستان در فرمانداری کلاله برگزار شد . به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از تابناک، نصرت برزگر در این جلسه با اشاره به محرومیت های منطقه و فرسودگی مدارس و اماکن تربیتی و آموزشی شهرستان گفت : متاسفانه وضعیت مدارس و امکانات آموزشی در شهرستان مناسب نیست و دانش آموزان از شرایط تحصیلی مناسبی برخوردار نیستند و باوجود این مشکلات حوزه آموزشی هم عملا با مشکلات عدیده ای مواجه است . مهندس غراوی نماینده شهرستان گفت : متاسفانه شهرستان های شرق استان در تمامی حوزه ها دچار محرومیت هستند و باید نگاه مسئولین همانند سایر نقاط بطور یکسان به همه استان باشه و اینکه قسمتی غنی و قسمتی ضعیف اصلا قابل پذیرش عموم نیست .

رئیسی معاون وزیر آموزش و پرورش هم در اظهاراتی گفت : باید همه مسئولین و عموم مردم دست در دست هم برای رفع مشکلات آموزشی ورود کنند ، امروز ما با مشکل کمبود شدید اعتبار مواجه هستیم.

وی در ادامه خواستار حرکت خودجوش شهرستان برای اجرای پروژه ها شد و گفت: متاسفانه برابر نیاز پروژه سازی نمیکنند و مسئولین آموزشی هم که نمیتوانند خدمت کنند بروند و جایشان را به کسی دهند که می تواند کار کند .

برچسب هاموضوعات روز

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading