پنج شنبه , ۰۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنج‌شنبه, آوریل 25

زندگی لاکچری «بچه پولدارها» زیر سایه ولی فقیه

0
1163

   poldar.jpgبخش عمده دارایی‎هایی که پس از برجام گیر جمهوری اسلامی آمد صرف حزب‎الله و فعالیت‎های بی‎ثبات کننده ایران در خاورمیانه شده و بخش دیگری از آنها به جیب پول‎دارها رفته است.

به گزارش حقوق بشر در ایران ، وبسایت «ویکلی استاندارد» در گزارشی نوشته احتمالن در مورد موج ناآرامی در ایران خواندید که دستکم ۲۴ کشته و هشت هزار بازداشتی داشته است و بسیاری از معترضان شعار «مرگ بر روحانی» و «مرگ بر خامنه ‏ای» سردادند، اما همه مردم در داخل ایران ناراضی نیستند و بعضی از آنها تحت حاکمیت دینی کاملن راحت زندگی می‎کنند. این وب‏سایت که نزدیک به نئومحافظه کاران آمریکاست و زیر نظر انستیتوی انترپرایز در واشنگتن فعالیت می‌‎کند به یکی از حسابهای اینستاگرامی معروف اشاره کرده که در آن دختران و پسران ایرانی تصاویر زیادی از زندگی لاکچری و مُجلّل خود منتشر می‎کنند.

در بخشی از این گزارش آمده که پس از توافق هسته‎ای، ایران دستکم ۱۰۰ میلیارد دلار از جمله ۴۰۰ میلیون دلار به صورت نقدی که دولت اوباما در یک هواپیما به ایران فرستادگیر جمهوری اسلامی آمد، اما بخش عمده آن صرف حزب‎الله، توسعه فعالیت‎های اتمی و بی‎ثبات کردن خاورمیانه شده و به نظر می‎رسد که از این تصاویر پیداست بخشی از این پول‎ها به جای آنکه صرف اشغالزایی و اعتبار برای توسعه زیرساخت‎ها شود به جیب ثروتمندان حکومتی رفته است.
هستند که عینک آفتابی زدند و گوشی‎ تلفن‎های آیفون در دست دارند با بیکینی در کنار استخرها یا در قایق بادبانی لوکس هستند و آفتاب می‎گیرند که نشانه‎هایی از سبک زندگی غربی است.
پلیس ایران به طور دائم شهروندان این کشور را به خاطر عدم رعایت حجاب و نوشیدن الکل در محدودیت قرار می‎دهد. رژیم جمهوری اسلامی دسترسی به اینترنت را محدود می‎کند، بنابراین تعداد کمی از ایرانی‎ها در میان ۱۱۳ هزار نفری هستند که این صفحه را دنبال می‎کنند.
گزارش‎ها حاکی از آن است که تا هفته‎های آتی انبوهی از دارایی‎های علی خامنه‎ای رهبر جمهوری اسلامی و اطرافیان او در کشورهای مختلف جهان توسط دولت آمریکا افشا خواهد شد.

poldar.jpg

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading