جمعه , ۰۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جمعه, آوریل 26

آمار زندانیان بیشتر از ظرفیت اسمی زندان‌های استان کرمانشاه است

0
914

download.jpgمدیر کل زندان‌های کرمانشاه گفت: علی رغم تلاش مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف، همچنان آمار زندانیان بیشتر از ظرفیت اسمی زندان‌ها و مراکز تامینی و تربیتی استان کرمانشاه است.

به گزارش حقوق بشر در ایران به نقل از مهر، منصور بیگلری در نشست هماهنگی روسای ادارات قضایی و زندان‌های مرکزی غرب کشور که در کرمانشاه برگزار شد، معضل بیکاری را عامل وقوع بسیاری از جرائم و گرفتاری افراد در زندان در این استان دانست. مدیرکل زندان‌های کرمانشاه زندان را محلی برای نگهداری مجرمینی دناست که با رفتار خود امنیت و آسایش جامعه را با خطر مواجه کرده‌اند. عضو شورای قضایی استان کرمانشاه، انگیزه ارتکاب بسیاری از جرائم را کسب درآمد دانست و رونق اشتغال در این استان محروم را عامل مهمی برای کاهش جرائم عنوان کرد.

بیگلری افزود: علی‌رغم تلاش‌های مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف همچنان آمار زندانیان بیشتر از ظرفیت اسمی زندان‌ها و مراکز تأمینی و تربیتی استان است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در سایه تلاش‌های گسترده و ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، ضمن توسعه نظم و امنیت اجتماعی در جامعه زمینه کاهش آمار زندانیان و ارتقاء رویکردهای اصلاحی و تربیتی به‌منظور کمک به بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان فراهم شود.

پاسخی بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from حقوق بشر در ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading